dimecres, 22 de juliol del 2009

Tesi finita

Gran dia el d'ahir.

Després d'una setmana de grans esforços, la meva pitjor setmana erasmus, comencen a sorgir els fruits, les recompenses.

En total hauré estat un mes d'examens, només 4 examens, però que es fan allargar com ells volen.... i la tesi, la maleïda tesi pesada!!!! Ahir la vam presentar amb el Pere, el Caste i la Eider. Estàvem nerviosos, però tot va passar en família, en una saleta petita i amb els nostres professors. Un power point, 10 minuts per persona per parlar... i au!

Al sortir vam anar a buscar birres i vam fer una mica de gresca al parc de la uni, on podies veure tota la pijeria italiana del nord que celebren les "lauree" (quan es graduen) amb la família, els rams de flors, el fotògraf, el bus-limusina... en fi, tota una parafarnàlia que no serveix de res! Nosaltres amb les nostres cervesetes estàvem ja contents!

Vam continuar la festeta a casa del Pere, el Caste i el Ramon amb musiqueta, més gent, gin-lemon i després unes pizzes. Al final vam anar a la birreria de sota casa meva, la famosa birreria Stella. A més, celebràvem el comiat de l'Iñaki.

Com s'ha convertit ja en una rutina, després de la birreria anem als llits elàstics. Ja serà la 4ª o 5ª vegada que hi vaig... Després de la sòlita suada, cap a casona! I aquí estic, preparada per estudiar a fons els 2 últims examens de la carrera, i el divendres em convertiré en enginyera!

No m'ho crec!!!!!

1 comentari:

Miguel ha dit...

Felicidades, cada día somos más!