divendres, 26 de setembre del 2008

Welcome day

Bon dia pel matí! M'acabo d'aixecar a marxes forçades, perquè ahir vam sortir de festa. Sí, la primera festa! Després de dos dies tancada a casa, sola, desemparada, però recuperant forces i millorant aquest refredat que tinc, vaig poder a la fi presenciar la primera festa que l'associació erasmus ESN ens organitzava. Però primer de tot, deixeu-me dir que vaig tenir una odissea pel matí per anar a l'IKEA al matí per comprar coses necessàries per no passar fred al llit. Vaig haver d'anar a la quinta forca amb tren, metro i busos, i després caminant! Preguntant s'arriba al lloc, però déu méu! Per sort tot va sortir bé.

Per la tarda, a les 17.45, teníem la xerrada de benvinguda de part dels de l'ESN, a una aula de la facultat d'arquitectura. Allà ens van informar de tot el que organitzen: viatges i festes, bàsicament. De moment tenim cita per l'Oktoberfest el cap de setmana que ve, si queden places (ara m'hi inscriuré). Tot seguit ens van donar una carpeta amb un dossier i au! Falta gent cap a l'aperitivo. No cal dir que de les 150 persones que érem allà, la meitat érem espenyols, i l'altra meitat, portuguesos o brasilenys. Hi ha molt poquet d'altres països: alemanys, austríacs, turcs, israelís, i finlandesos, pel moment. Però estem farts de tant spanish! L'aperitivo consisteix en un bar de copes on tenen barres amb plats plens de menjar, rollo self service, i tu t'agafes un platet, forquilleta i tovalló i et serveixes, només has de pagar una beguda a 5€, sigui el que sigui: des de coca-cola a una caipirosca de fragola. La veritat és que així un pot sopar per un mòdic preu i començar la festa. El bar estava a rebentar, i va ser un bon lloc per començar a conèixer gent. Cal dir que la gran majoria encara no tenen pis, estan en albergs o cases d'amics desesperats per trobar alguna cosa. I pensar que jo també podria estar en aquesta situació... en el fons he tingut sort! La cosa està molt xunga ara per trobar pis.

Després d'això, ens esperava una festa en una discoteca a partir de les 11. Però si eren les 8!!!! Vaig passar per casa a canviar-me de roba i per fi vaig conèixer la Manuela, la meva companya de pis, que tot just havia arribat feia un quart d'horeta. Sembla simpatica la noia! De moment m'ha entrat bé, que és l'important. A les 11:30 h vam tornar cap al punt de trobada, davant mateix del bar on l'aperitivo, perquè havien encarregat un "Radio Bus". Es veu que només a Milano, si ets un grup de 15 persones mínim, i vols sortir de festa, truques a un telèfon i encarregues un bus. Pagues 2 euros per cap i et porta on vulguis!!!! Em vaig quedar flipant!!!! És un bon invent, l'haurien de patentar a Barcelona! Això sí, per tornar, t'espaviles, i aquí el metro obre a les 6.

Un cop arribats a lloc, primer vam estar una estona a fora, xerrant amb gent i coneixent-ne encara de nova. Havíem d'entrar a la discoteca abans de la 1 per obtenir el 2X1, i vam haver de patir. Ni que fos un concert de Bruce Springsteen! Allà la gent no fa cua, fa bulto. I reps emputxades d'on sigui. Fins i tot a dintre, per demanar una copa, és impossible. I quan arribes a la caixa et trobes una noia borde. Però has d'intentar passar d'aquesta gent. Allà on hagis de fer cua, vigila no se't colin (al lavabo, per agafar un taxi) perquè tampoc tindràn remordiments. Si poden, se't colaran, i de la manera menys dissimulada possible. La festa va anar bé, però la Blanca (de Vigo) i jo teníem gana i vam sortir a fora a fer un panino. Mare meva que bo!!!! Després d'allò ja érem uns quants a fora i vam decidir agafar taxis per tornar, per sort hi ha molta gent que viu aquí a prop de piazzale Susa. Em pensava que el taxi era el triple de car que a Barcelona, almenys això m'havien dit, i em feia una mica de por, però finalment va resultar bé de preu, molt semblant a aquí.

En conclusió, la party de conya, i ara tinc una mica de pressa perquè he quedat amb el meu tutor per triar les assignatures. Al pròxim post penjaré les fotos de la festa! Un petonet a tothom!!!!!

1 comentari:

disxelicagra ha dit...

quina sort que tens noia.... Estudia, aprofita el temps, i siguesbona minyona!!!! Seguiré el teu blog amb atenció.
p t o n e