dissabte, 13 de setembre del 2008

10 giorni per 10 mesi

L'estiu ha passat ràpid. Semblava que tot apuntava cap a la data indicada, 23 de setembre. I tot anava enfocat cap a allò. Ja ho faré, ja ho faré... els últims 15 dies que he passat m'han servit per fer-me el passaport, el carnet d'alberguista, el carnet d'estudiant internacional (no se sap mai els descomptes que et pot oferir), la targeta sanitària europea... paperassa variada. Però també m'han servit per adonar-me'n que ja queda no res, que m'entra un no sé què a la panxa, i que estic insegura, nerviosa. Que no sé com afrontar-ho ara mateix, tot això. Miro l'habitació de casa meva i penso que aquest llit estarà molt fred tant de temps. Que l'escritori no veurà moviment. Tampoc l'ha vist gaire en aquests 5 anys que duc a Barcelona, però si fa no fa, feia alguna visiteta espontànea a saludar-los i donar-los un xic de vida. Aquests dies han servit per triar bé la gent de qui vols acomiadar-te de veritat. No m'he dedicat a anar un per un a dir adéu, perquè em fa mandra, perquè hi ha molta gent, perquè no sabria com organitzar-ho, perquè no vull posar-me trista, perquè no vull reconèixer la realitat que se m'aproxima. Avui queden 10 dies per aquest esperat dia. Deu dies per deu mesos fora. Campi qui pugui!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

aaaais, la meua baba xD

te trobare a faltar tot aqust curs, amb lo juntes que vam estar l'any passat (o quatri o lo que fos, que va ser força intens :P)

a veure si te passes per la uni algun dia... que natros comencem el dia 15 i tal, eh...

igualment, ya sas que sempre que necessitis algo, m'ho potse dir. nar a algun concert, deixar-te una gorra de l'arale, fer-nos una merendola, passar la nit juntes sense dormir... (r0ar XDD)

be, soc el primer comment del blog? espero no haver-me allargat tant com per deixar-ho de ser, aixi que me despedeixo, pero no encara de debo. todo se andara!

baibai!

Unknown ha dit...

siiii

i'm the first oneee xDD